frame

EnouQh.com

Du behøver ikke at registrere dig eller logge ind for at læse indspark i debatten, men vi vil elske, hvis du opretter en profil og deltager aktivt

Log ind Registrer

Et offers brev til en psykopat

#EnouQh#EnouQh Indlæg: 52
Redigeret december 2018 i Narcissist, psykopat, sociopat
Jeg har elsket dig meget. Jeg har søgt at gøre dig glad og tilfreds i lang tid, jeg har pleaset dig. Du har i begyndelsen givet mig mange vidunderlige oplevelser, som var medvirkende til, at jeg ønskede at være sammen med dig hele livet. Jeg følte, at det fortærskede udtryk ” den eneste ene” virkelig var kommet til mig da jeg traf dig og at det ville give mig en dybere mening med tilværelsen.  

Når jeg tænker tilbage på mødet med dig, oplever jeg selve mødet som ganske enkelt fantastisk, jeg kan ikke sætte ord på de dejlige oplevelser. 

Vi blev kærester. Du kom hurtigt med et forslag om, at vi skulle flytte sammen hos mig. Du forklarede mig de mange positive fordele ved at bo sammen. Jeg blev meget glad, men alligevel overrasket, da vi jo kun havde kendt hinanden en måned tid.

Du rejste meget og overnattede ude, uden at jeg vidste det i forvejen. Jeg blev i begyndelsen ked af det og nervøs, når du blev væk om aftenen, da du ikke meddelte mig, hvornår du kom hjem. Det var i forretnings regi, sagde du, men da jeg blev holdt udenfor, og ikke havde føling med dit job, følte jeg mig fjern fra dig og savnede dig meget. Jeg fik mistanke om, om de havde en ny veninde, men du sagde, at det var der ikke. Du havde altid en god forklaring på hvad du gjorde.

Noget af det, som pinte mig mest var, at du ændrede dig, og fjernede dig stadig mere mentalt fra mig. Jeg følte efterhånden, at vi ikke havde noget sammen mere. Jeg har mistanke om, at du egentlig ikke, at du overhoved kunne forstå, hvordan jeg havde det. Jeg huske, at du ikke reagerede på at jeg var meget ked af det og havde det dårligt. Du blev ofte sur og irritabel,

Vort samliv var efter kort tid så godt som ikke eksisterende. Du satte dog pris på, at jeg gav dig en hurtigt kontant seksuel tilfredsstillelse. Du sørgede ikke for mig. Det hændte dog, at du nærmest beordrede mig til sex, dette føltes som en voldtægt.

Du kan læse hele brevet fra psyke.dk her: bit.ly/brev-til-psykopaten
Log in eller Registrér for at kommentere.