frame

EnouQh.com

Du behøver ikke at registrere dig eller logge ind for at læse indspark i debatten, men vi vil elske, hvis du opretter en profil og deltager aktivt

Log ind Registrer

Statistik EnouQh.com & Søren Pape Poulsen

#EnouQh#EnouQh Indlæg: 52
Redigeret december 2018 i #EnouQh
Emnet psykisk vold, narcissisme og psykopati trækker i øjeblikket stor interesse, både fra medier og politisk hold. Senest har vores justitsminister Søren Pape Poulsen af Danner fået overrakt 10.124 underskrifter, som alle har skrevet under på at psykisk vold skal gøres strafbart. Og #EnouQh blev nævnt i artiklen i Hendes Verden.

Vi har også skrevet under, og vi har i menu-punktet EnouQh.com et direkte link til underskriftsindsamlingen.

Søren Pape Poulsen skriver i et indspark bragt på tv2-nyhederne i januar 2018:
Lad mig begynde denne blog med en indrømmelse: Debatten om psykisk vold har været en øjenåbner for mig. 
Hvordan sikrer vi, at befolkningens viden og anerkendelse af psykisk vold er tilstrækkelig? Er der behov for bedre uddannelse af fagpersoner, der kan spotte ofre for psykisk vold? Har vi tilstrækkelig fokus på at støtte og hjælpe ofrene og deres børn? Har vi de rigtige rådgivningstilbud? Og er behandlingstilbuddene og myndighedernes indsats tilstrækkelig?
Jeg glæder mig til det kommende arbejde om så vigtig en sag. For ingen må være i tvivl om, at psykisk vold er en meget alvorlig forbrydelse. En forbrydelse, der nu kommer et velfortjent fokus på. Det skylder vi ofrene.

Vi kan på statistikmodulet også se, at Dianas personlige historie i Hendes Verden mandag i uge 46, som ventet, genererer en hel del mere trafik. Faktisk så er antallet af besøg på www.EnouQh.com over fordoblet i uge 46.

Vi glæder os selvfølgelig over interessen, og vil i nærmeste fremtid følge op med nye tiltag.
Log in eller Registrér for at kommentere.