frame

EnouQh.com

Du behøver ikke at registrere dig eller logge ind for at læse indspark i debatten, men vi vil elske, hvis du opretter en profil og deltager aktivt

Log ind Registrer

Narcissistens lille sorte bog

BigMaQBigMaQ Indlæg: 57
Redigeret september 28 i Debatten – om psykisk vold

Hvis du har været i et psykisk-økonomisk voldeligt forhold, hvor du er blevet manipuleret, ignoreret, chikaneret og dikteret, så fortsætter det sansynligvis også efter bruddet. Det er nemlig umuligt for en narcissist at ændre sit tankesæt. 

For narcissisten handler det ofte mere om at dokumentere sine 'evner' og vinde – for enhver pris. I den forbindelse ender myndigheder og andre autoriteter ikke sjældent som 'værktøjer' i narcissistens hænder – de risikerer at blive en brik i narcissistens spil.

Men Narcissisten kan godt forstå konsekvens, hvis han føler og mærker, at hans handlinger rammer ham selv. Du skal dog være opmærksom på, at han noterer alle sine nederlag i en lille sort bog, og hævner sig på et senere tidspunkt, når det er muligt. 

Et lidt mere konkret eksempel på 'den lille sorte bog', som tager sin begyndelse i 2015 med udtalelsen: »Hvis du går gennem Statsamtet, så skal jeg sørge for, at du ikke får en krone.«

Der har været afholdt møde i Statsforvaltningen vedrørende forældremyndigheden og samværet mellem dig og jeres datter. 

Da du ikke mødte op til det pågældende møde, havde Statsforvaltningen ikke mulighed for at fastsætte noget samvær. De kan nemlig ikke pålægge dig at have samvær.

Min klient vil derfor tilbyde samvær som fastlagt i vedhæftede forslag, såfremt der indgås en aftale om børnebidrag. 

Min klient er bevidst om, at du er blevet bedt om at indsende oplysninger om din indkomst til Statsforvaltningen, men at dette ikke er gjort. 

Børnebidragssagen, som omtales sidst i advokatens brev fra 2015, er endnu ikke endelig afgjort (maj 2019). Bidragssagen er blot en ud af i alt 5 sager, som bevæger sig gennem 10 forskellige instanser.

BigMaQ
¯\_(ツ)_/¯
Log in eller Registrér for at kommentere.